ساختمان دبستان پسرانه سرمد خرمشهر

این ساختمان به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۴۰۰ متر مربعی در خیابان آیت‌الله خامنه‌ای (چهل متری) واقع در مرکز شهر خرمشهر از تابستان ۱۴۰۱ در حال راه اندازی می باشد و تا پایان سال ۱۴۰۱ آماده بهره‌برداری می‌شود. در این ساختمان که بر اساس یافته‌های علمی معماری فضاهای آموزشی در حال بازسازی می‌باشد، ظرفیت پذیرش نو‌آموزان و دانش‌آموزان دبستانی دوره اول را در خود دارا می‌باشد. همچنین به جهت اهمیت فعالیت‌های جسمی و بدنی در این سن، زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع خریداری گردید تا به حیاط فعلی ضمیمه گردد. از دیگر امکانات این ساختمان به مرکز یادگیری، سالن پیش‌دبستان و کلاس‌های آن می‌توان اشاره کرد.

تم به کار برده شده در طراحی داخلی استفاده از المان‌های مرتبط با دریا مانند قایق، ماهی، موج، طناب و … است، تا ارتباط و اتصال بنا و موقعیت جغرافیایی در هویت بصری مدرسه به درستی انجام گیرد.

در ورودی ساختمان ضمن حفظ نخل‌های موجود، با اضافه شدن چند نخل دیگر، یک نخلستان کوچک جهت خوش‌آمدگویی به مراجعین و ایجاد سایه در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط

site header logo

مدرسهٔ پسرانهٔ سرمد در سال ۱۳۸۸ در راستای توسعهٔ پایدار در حوزهٔ آموزش و با حفظ اصل کیفیتِ آموزش در استان تهران آغاز به کار کرد. پس از ۱۳ سال فعالیت شعبه خرمشهر مدرسهٔ پسرانهٔ سرمد در سال ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرده است. مؤسسان مدرسهٔ سرمد در نظر دارند رویکردی متفاوت را در آموزش فرزندان ایران اسلامی به کار گیرند.

آدرس دبستان (ساختمان رویش): خرمشهر – بلوار آیت‌الله خامنه‌ای – روبروی سایت اداری  تلفن: ۳-۰۶۱۵۳۵۲۵۶۹۲

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای بنیاد سرمد محفوظ است.توسعه توسط تیم پلکس​